Zelf beheren met VVEgemak Public

Het beheren van een niet al te grote VvE kun je best zelf. VVEgemak Public is de software van VVEgemak die een VvE in staat stelt om snel en gemakkelijk de maandelijkse werkzaamheden te verrichten. Het is een handig, eenvoudig online administratiesysteem waarin je alles kunt bijhouden en up-to-date informatie hebt.

VVEgemak kan de VvE tevens ondersteunen op alle gebieden, waar nodig of gewenst. Van ondersteuning en begeleiding tijdens een ALV tot financieel en technisch advies.

Bekijk rustig de opties hieronder en laat het ons weten als u nog vragen heeft.

Producten Zelf beheren

Online administratiesoftware voor VvE’s

Online administratiesoftware voor VvE’s

Met VVEgemak Public zijn de maandelijkse financiële en boekhoudkundige werkzaamheden van uw VvE in een handomdraai voltooid.

De nieuwe online administratiesoftware voor VvE’s, VVEgemak Public, is nu beschikbaar via onze website. Een uitstekende manier om kosten te besparen, meer inzicht te krijgen in de financiën van de VvE en de transparantie voor alle leden te verbeteren.

Het is een handig, eenvoudig administratiesysteem dat ook door professionals wordt gebruikt. Je kunt dan besparen op de kosten van een professionele VvE-beheerder. Een VvE-beheerder vraagt voor een kleine VvE per appartement vaak meer dan voor een grote VvE, omdat hij voor een kleine VvE evenveel moet doen, maar daar dan (veel) minder aan verdient.
 
Wat zit er in het onlinebeheerpakket? Je kunt de ledenadministratie erin opnemen en bijhouden. Je stelt de meerjarenonderhoudsbegroting op en beheert deze. Ook de jaarlijkse begroting zit erin en je berekent er de periodieke voorschotbijdrage mee.
 
Met VVE123 kun je ook betalingsachterstanden inzien en bijhouden, de bankrekening bijhouden en het reservefonds beheren. Uiteraard kun je er ook de jaarrekening mee opstellen.
 
Verder zit er een agenda- en notulenfunctie in het pakket en kun je documenten beheren en archiveren. Je kunt de leden uitnodigen voor de ALV met behulp van modelbrieven en andere standaarddocumenten. Alle leden hebben 24 uur per dag toegang tot de administratieve, juridische en financiële stukken van de VvE.

Wilt u meer weten over VVEgemak Public? Klik op VVEgemak Public voor meer informatie.

Sluiten
Opstartpakket voor grotere VvE's

Opstartpakket voor grotere VvE's

Met het opstartpakket van VVEgemak wordt uw (slapende) VvE binnen enkele weken opgericht. Wij richten de administratie in en zorgen ervoor dat de financiële huishouding klaar is voor gebruik. De leden van de VvE kunnen na afronding van het traject ervoor kiezen om zelf het beheer over te nemen of dit uit te besteden. VVEgemak biedt hiervoor twee beheerpakketten aan tegen zeer aantrekkelijke tarieven.

Het team van VVEgemak maakt voor jullie een offerte op maat om alles wat nog niet geregeld is te regelen. Hieronder enkele voorbeelden:

- Het opvragen van de splitsingsakte en de splitsingstekening bij het Kadaster. (optioneel)
- De verplichte inschrijving van de VvE bij de Kamer van Koophandel.
- Het benoemen van een bestuur.
- Het openen van een bankrekening volgens de juiste procedure.
- Het invoeren van de gegevens in het online-beheersysteem VVEgemak Public.
- Het opstellen van de (concept)begroting waarmee de hoogte van de maandelijkse bijdrage wordt bepaald.
- Het afsluiten van alle gewenste en verplichte contracten voor verzekeringen en onderhoud.

De administratie van de VvE wordt tevens ingevoerd in ons online administratiesysteem VVEgemak Public. Dit systeem stelt de VvE in staat om snel en eenvoudig zelf het beheer over te nemen.

VVEgemak doet voorstellen, en het bestuur kiest. Niets wordt dubbel gedaan. Het team van VVEgemak bereidt alles voor en daarna kan de VvE zelf het beheer overnemen of uitbesteden.

Sluiten
VVEgemak wenst alle leden van VvE's veel gebruiksgemak toe!
© Copyright VVEgemak 2012 - Alle rechten voorbehouden Disclaimer - Cookies - Algemene voorwaarden - Privacy